ONBIT یعنی متفاوت بودن در ترید

معامله گران حرفه ای از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می کنند تا یک پله از دیگران جلوتر باشند. ONBIT یک راه حل هوش مصنوعی برای ترید و سرمایه گذاری شما است.

سفارش ربات ترید ارز دیجیتال و فارکس

  

پلتفرم فیلترنویسی ارز دیجیتال و فارکس

اولین پلتفرم فیلترنویسی ارز دیجیتال و فارکس در ایران با امکان رصد 24 ساعته مارکت و دریافت موقعیت های مختلف بر روی موبایل. برای شروع فیلترنویسی اینجا کلیک کنید


  

ساخت ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال و فارکس

ما در ONBIT با بیش از 6 سال تجربه تجاری در بازارهای مالی و ساخت ربات های مختلف در ارز دیجیتال و فارکس در کنار شما هستیم تا پیچیده ترین استراتژی های شما را به ربات تبدیل کرده تا از سود هوشمندانه لذت ببرید. برای ساخت ربات ترید ارزدیجیتال اینجا کلیک کنید و برای ساخت ربات ترید فارکس اینجا کلیک کنید


  

سرمایه گذاری مطمئن و درآمد ارزی روزانه

ما 36 درصد سود خالص سالانه را برای شما تضمین می کنیم. تیم متخصص ترید و ربات های هوشمند ONBIT در اختیار شماست تا لذت درآمد دلاری را تجربه کرده و درآمد ارزی داشته باشید. پلن سرمایه گذاری ما محدود بوده و برای شروع سرمایه گذاری ارزی و درآمد دلاری اینجا کلیک کنید

با فیلترنویسی ارز دیجیتال و فارکس زمان را بخرید!

اجرای فیلترهای پیچیده و کاربری آسان

پوشش 14 اندیکاتور و اسیلاتور مهم و کاربردی و 15 الگوی شمعی این امکان را به شما می دهد که پیچیده ترین فیلترهای خود را تست و اجرا کنید

اجرای فیلتر در تایم فریم های مختلف

در پلتفرم فیلترنویسی شما تایم فریم های 5 دقیقه 15 دقیقه 30 دقیقه 1 ساعته 4 ساعته و روزانه را در اختیار دارید. شما می توانید بصورت تکی یا همزمان فیلتر خود را بر روی تمامی تایم فریم ها اجرا کنید.

دریافت نتایج فیلتر بر روی موبایل

شما دیگر هیج نیازی به بررسی نمودار ندارید. پلتفرم ONBIT بصورت 24 ساعته بازار را رصد و به محض ایجاد اولین موقعیت نام کوین را در کمتر از 2 ثانیه برای شما پیامک می کند.

فیلترنویسی ارز دیجیتال و فارکس

پلتفرم فیلترنویسی چه کمکی به شما می کند؟

شما با استفاده از فیلترنویسی دیگر نیازی به بررسی نمودار ندارید، فقط کافیست یکبار تحلیل(فیلتر) خودتان را در پلتفرم ONBIT ثبت کنید تا پلتفرم ONBIT در هر ساعتی از شبانه روز و در هر تایم فریمی که مورد نظر شما می باشد بازار را بررسی کرده و به محض ایجاد اولین موقعیت مطابق با فیلتر ثبت شده سریعا نام آن کوین را برای شما پیامک کند.

شما با فیلترنویسی ارز دیجیتال دیگر هیچ ارز و هیچ ساعتی از بازار را از دست نخواهید داد.

همین حالا شروع کن...
فیلترنویسی ارز دیجیتال
صرافی بایننس
متاتریدر
تریدینگ ویو

فیلترنویسی چگونه کار می کند؟

فیلترنویسی ارز دجیتال برای شما مثل یک دیده بان همیشه بیدار کار میکند. برای شروع بکار فقط سه مرحله زیر را انجام دهید:

  • در پلتفرم فیلترنویسی با شماره موبایل خود ثبت نام کنید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید
  • انتخاب پلن رایگان یا پلن های نقره ای یا طلایی
  • شروع فیلترنویسی پیشرفته یا استفاده آسان از فیلترهای آماده خرید و فروش
بیشتر بخوانید

ساخت ربات ترید ارز دیجیتال و فارکس

اگر شما دارای استراتژی شخصی برای تحلیل و ترید کردن در بازارهای ارز دیجیتال و فارکس هستید برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم! همین امروز ربات خودتان را بسازید...

تیم برنامه نویس و تحلیلگران بازارهای مالی ONBIT با داشتن سابقه و تجربیات تجاری زیاد آمادگی ساخت پیچیده ترین استراتژی های شما را در قالبت ربات های مختلف تحلیل گر و معامله گر خودکار را دارند. برای تجربه و لذت داشتن یک ربات هوشمند و خستگی ناپذیر با ما در ارتباط باشید.

صرافی Binance Binance
صرافی Bingx Bingx
صرافی Bybit Bybit
صرافی Mexc Mexc
صرافی Kucoin Kucoin
متاتریدر 4 MetaTrader 4
ساخت ربات فارکس ساخت ربات ارزدیجیتال
ربات ترید ارز دیجیتال و فارکس

وبلاگ

شما در بخش آموزش بورس می توانید تکنیک های تخصصی و مقالات آموزش تخصصی معامله گری در بازارهای معاملاتی داخلی و خارجی را مطالعه کنید.

راهنمای گام به گام برای ساخت ربات فارکس: از ایده تا سود

آیا تا به حال فکر کرده‌اید چگونه می‌توانید در دنیای پرچالش و پویای بازار فارکس، تجارت خود را بهبود بخشید؟ ساخت ربات فارکس می‌تواند کلید موفقیت شما در معاملات مالی باشد. با قدرت هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پیشرفته، ربات‌های ترید فارکس این امکان را فراهم می‌کنند که به طور اتوماتیک معاملات شما را اجرا کنند، از فرصت‌های بازار بهینه‌سازی کنند، و حتی بدون نیاز به حضور دائمی شما، به سرعت به سودآوری برسند. در این مقاله، با دنیای جذاب ساخت ربات فارکس آشنا شده و نحوه ایجاد یک ابزار قدرتمند برای بهبود عملکرد معاملات خود را کشف خواهید کرد. آماده به دست گرفتن کلید واژه جادویی برای تحول در دنیای مالی هستید؟ همراه ما باشید.

ربات ترید فارکس چیست؟

با پیشرفت روزافزون فناوری، دنیای معاملات مالی نیز شاهد تغییرات چشمگیری بوده است. با ورود ربات‌ ترید به بازار فارکس، امکان بهبود عملکرد معاملات و افزایش سرعت اجرای آنها فراهم گردیده است. در این راستا، مجموعه onbit.ir به عنوان یکی از پیشروهای این صنعت، خدمات ساخت و فروش ربات‌های ترید فارکس را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. در مقاله سعی کردیم با جزئیات در مورد ربات ترید فارکس صحبت کنیم.

تبدیل اندیکاتور به ربات ترید ارز دیجیتال

تبدیل اندیکاتور به ربات ترید ارز دیجیتال (Indicator to CryptoCurrency Robot) یک موضوع پیشرفته در زمینه برنامه نویسی و ارزهای دیجیتال است. در این مقاله، به بررسی فرآیند تبدیل اندیکاتورهای مالی به ربات‌هایی که قادر به انجام معاملات خودکار در بازار ارزهای دیجیتال هستند، می‌پردازیم.

تبدیل استراتژی به ربات ارز دیجیتال

با رشد روزافزون بازار ارزهای دیجیتال و رونق تجارت آن، معامله گران و سرمایه گذاران به دنبال راه‌هایی هستند تا بهره‌وری خود را افزایش دهند و از فرصت‌های تجاری استفاده بهینه کنند. یکی از روش‌هایی که در این زمینه مورد توجه قرار گرفته است، تبدیل استراتژی‌های تجاری به ربات‌های ارز دیجیتال است. در این مقاله، به بررسی فرآیند تبدیل استراتژی به ربات ارز دیجیتال، مزایا و چالش‌های آن، و نحوه استفاده از ربات‌ها در تجارت ارزهای دیجیتال می‌پردازیم.