فارم ماینینگ بیت کوین چیست

فارم ماینینگ بیت کوین چیست

فهرست محتوا

چگونه فارم ماینینگبیت کوین راه اندازی کنیم؟

مراحل راه اندازی فارم استخراج بیت کوین چگونه می باشد؟

تمام نکات فارم ماینینگ بیت کوین را در این مقاله مطالعه نمایید.


 چگونه یک فارم ماینینگ بیت کوین راه اندازی کنیم؟

فارم ماینینگ، اتاق یا انباری مختص استخراج ارزهای دیجیتال می باشد . فارم می تواند زیززمینی در منزل شما با دو ASIC یا انباری بزرگ با چندین GPUو ASIC باشد. ماینینگ فارم منابع تغذیه بزرگ ، فن های عظیم به منظور خنک کردن تجهیزات و بیشتر از یک شخص که آن ها را کنترل می کنند را شامل می شود . تا حدی ماینینگ فارم به ماینینگ پول های ( استخرهای استخراج ) کوچک با ماینر های مستقر در ساختمان های مجزا شباهت دارد .

چگونه یک فارم ماینینگ بیت کوین را بسازیم ؟

استخراج بیت کوین نه تنها با ارزش است بلکه برای ماینرها جایزه نیز دارد . با تولید یک بیت کوین به ارزش 9080 دلار جایزه ی 12.5 بیت کوینی به شما 113.512 دلار خواهد داد . در صورتی که مبلغ دریافتی معاملات را نیز برای تایید تراکنش ها حساب کنید می توانید ماینینگ را به یک حرفه تبدیل کنید .

ابزار ابتدایی برای شروع استخراج بیت کوین

  1. کیف پول بیت کوین – کیف پول یک نرم افزار تلفن همراه ، دستگاه سخت افزاری یا برنامه تحت وب است با رمزعبور که در آن بیت کوین ها را ذخیره می کنید .
  2. برنامه ی نرم افزاری استخراج – BTC miner وCG miner نمونه هایی از نرم افزارهایی هستند که از ASICهای مورد نیاز شما پشتیبانی می کنند .
  3. عضویت در ماینینگ پول -ماینرها قدرت محاسباتی خود را برای تکمیل سریع بلاک بیت کوین به کار می برند . وقتی بلاک بیت کوین را تکمیل کردند جایزه ها را تقسیم می کنند .
  4. تجهیزات استخراج - امروزه ، ماینرهای حرفه ای به منظور استخراج از ماشین های ASIC استفاده می کنند . ASIC  ها دستگاه های قدرتمندی هستند که به طور ویژه به منظور استخراج ارزهای دیجیتال طراحی شده اند .
  5. رایانه ای با قابلیت اینترنت
  6. منبع برق – برای اداره ی یک ماینینگ فارم کوچک بایستی حداقل 1000 کیلووات برق در هفته داشته باشید.
  7. فن خنک کننده – تجهیزات ماینینگ گرمای زیادی را آزاد می کنند . به منظور خنک نگه داشتن تجهیزات و خانه ی خود به یک فن خوب احتیاج دارید .

مشکل استخراج ارز دیجیتال

علت اینکه ماینرهای حرفه ای بیت کوین دیگر از پردازنده های CPUیا GPUاستفاده نمی کنند را می توان به مشکل استخراج بیت کوین خلاصه کرد.  بلاک چین به منظور تنظیم خودکار ساخته شده است به گونه ای که بلاک بیت کوین  تنها در مدت 10 دقیقه تکمیل می شود . به همین ترتیب ، معماهای ریاضی که 5 سال پیش توسط CPUو GPUحل می شدند به حدی سخت شدند که امروزه تنها ASICها می توانند از عهده ی آن ها برآیند. مدارهای مجتمع با کاربرد خاص ASIC)) دارای سرعت محاسبه ی بسیار بالاتری نسب به پردازنده ی کامپیوتر است  . ASIC حاوی یک تراشه ی خاص است که معماهای ریاضی مورد نیاز برای تایید تراکنش ها را با قدرت یک میلیارد هش بر ثانیه حل می کند . برخی ASICها از سرعت یک تریلیون هش بر ثانیه پشتیبانی می کنند . تازمانی که مشکل استخراج چیزی به غیر از سرعتشان نباشد این تراشه ها آماده ی تایید تراکنش ها با سرعت بالا هستند .

مقاله مرتبط: 10 ارز دیجیتال برتر و مهم بعد از بیت کوین

مصرف برق استخراج ارز دیجیتال

ماشین آلات استخراج بیت کوین انرژی زیادی مصرف می کنند . تنها یک دستگاه ASICمی تواند ماهیانه هزینه ای بالغ بر 150 دلار برای قبض برق روی دست شما بگذارد . یک ماشین خوب باید از قدرت محاسباتی بالا و مصرف انرژی کم برخوردار باشد . در صورتی که ماینینگ فارمی با چندین دستگاه ASIC راه اندازی کرده اید ، آماده ی پرداخت بیش از 1000 دلار برای قبض برق در هر ماه باشید . اطلاعات بیشتر در رابطه با مصرف انرژی بیت کوین را در httpss://www.abitgreedy.com  بخوانید.

خطاها و راه حل های فارم ماینینگ

برای ایجاد یک مزرعه ی عالی به منظور استخراج بیت کوین ها، بایستی آن را در شرایط مناسب برقرار کنید. فارم استخراج بیت کوین باید در مناطقی که فرآیند استخراج در آن مجاز است ثبت شده و فعالیت کند . ماینرها باید به منظور مدیریت فرآیند استخراج بیت کوین آموزش ببینند. آن ها باید درآمد مناسبی کسب کنند و ساعت کاری قابل تغییری داشته باشند.

 مقاله مرتبط: استراتژی سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت در ارزهای دیجیتال