تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال

فهرست محتوا

تحلیل هفتگی و آنالیز ارزهای دیجیتال و ارائه سیگنال های روزانه و هفتگی


بیت کوین:

بیت کوین در وضع و حال همیشگی خود را ندارد. این ارز دیجیتال در EMA بیست روزه ی و SMA پنجاه روزه گیر افتاده است. این موضوع نشان دهنده ی این است که نقطه ی صعود و سثوط این ارز دیجیتال علاقه ای به فعالیت نداشته و در وضعیت ایستایی قرار دارد.

پیش بینی این است که این وضعیت تا حدود بسیار زیادی ادامه دارد. همچنین در بعضی موارد انتظار می رود که تفاوتی در این زمینه ایجاد شود اما نمی توان برای این موضوع زمان دقیقی پیش بینی کرد.

بیت کوین

در صورتی که بیت کوین فراتر از EMA بیست روزه رفته و این حالت ادامه داشته باشد، انتظار صعود قیمت تا ۱۳.۹۷۳.۵۰ دلار را خواهیم داشت. صعود به این قیمت برای ارز دیجیتال می تواند نکته ی مثبتی برای امسال باشد. سرمایه گذاران می توانند تا زمان صعود قیمت به مرز ۱۱.۱۰۰ دلار صبر کرده و قبل از صعود بیشتر قیمت اقدام کنند.

حالت عکس این موضوع نیز وجود دارد. در صورتی که بیت کوین پایین تر از SMA پنجاه روزه قرار گیرد، قیمت آن تا کم تر از ۹.۷۵۵.۵۰ دلار خواهد رسید و تا کم تر از ۷.۵۰۰ دلار نیز خواهد رسید.

اتریوم:

تا آن جایی که اتریوم بالاتر از خد Uptrend باشد، عملکرد این ارز دیجیتال مثبت خواهد شد. با این وجود این ضربان مثبت باعث بالاتر رفتن برای خرید اتریوم به قیمت بالاتر از 236 دلار نخواهد رفت. این موضوع نشان دهنده ی عدم خرید این ارز دیجیتال در قیمت های بالاتر است.

اتریوم

درصورتی که قیمت اتریوم بالاتر از خط Uptrend و قیمت ۱۹۲.۹۴۵ دلار رود، ان دسته از سرمایه گذارانی که اتریوم را در نزیکی خط Uptrend خریداری کرده اند مجبور به از بین بردن جایگاه خود خواهند شد. حمایت بعدی برای خرید اتریوم در قیمت ۱۵۰ دلاری است. بنابراین خرید اتریوم در این وضعیت به شما توصیه نمی شود.

در صورتی که این ارز دیجیتال فراتر از خط Uptrend و قیمت فعلی خود یعنی ۲۳۵ دلار رود، این عامل نشان دهنده ی قدرت و پیشرفت این ارز دیجیتال خواهد بود. انتظار و پیش بینی بر آن است که حرکت مستقیمی از اتریوم به زودی مشاهده خواهد شد.

ریپل:

ریپل در بازه های قیمت ۰.۲۷ تا ۰.۴۵ دلار به طور گسترده مورد معامله قرار می گیرد. سرمایه گذاران می توانند این ارز دیجیتال را در نزدیکی قیمت حمایت شده خریداری شده دریافت کرده و سپس آن را در قیمت مقاومتی بفروشند. موضوعی که مهم است این می باشد که این ارز دیجیتال در این بازه قیمیتی مورد معامله قرار می گیرد.

ریپل

توصیه می شود که این ارز دیجیتال را در نقطه ی قیمت ۰.۲۷دلاری خریداری نشود زیرا اتریوم به سمت ریکاوری جدیدی کشیده شده است. این موضوع نشان دهنده ی عدم رغبت سرمایه داران برای داشتن اتریوم است. انعکاس قیمت۰.۲۷ دلاری این ارز دیجیتال باعث نزدیک تر شدن به EMA بیست روزه شده است.

عدم وجود تقاضای کافی این احتمال را به همراه دارد که قیمت اتریوم از۰.۲۷دلار کم تر شود. در این صورت می توان انتظار قیمتی حدود۰.۲۴ دلار را داشت. پیش بینی می شود قیمت اتریوم حتی کم تر از۰.۱۹ دلار  نیز پیش بینی شود.

از طرفی ممکن است تقاضا افزایش پیدا کند و قیمت این ارز دیجیتال حتی فراتر از وضعیت فعلی رود. این وضعیت را تا چند روز آینده نیز چک خواهیم کرد تا راه درست برای تصمیم گیری در این زمینه را مشخص کنیم.

بیت کوین کش:

بیت کوین کش سیری نزولی را دارا می باشد. نزولی نزدیک به۲۵۰ دلار EMAرا از پیشرفت بازداشت. هردو میانگین متحرک سیری نزولی را دنبال می کنند و شاخص قدرت نسبی در ناحیه ی منفی قرار دارد که نشان می دهد bear برتری دارد. آن ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر شاخص 277.70 دلار کاهش دهند.

بیت کوین کش

اگر منطقه حمایتی شکسته شود افت قیمت تا ۱۶۶.۹۸ امکان پذیر می باشد.

اگرچه اگر هر دو بیت کوین کش و دلار آمریکا بالای منطقه ی حمایتی قرار گیرند و از خط سیر نزولی بیرون رود تغییر در روند را نشان خواهد داد. جابجایی بعدی دنباله یا شروع خط صعودی جدید خواهد بود. اگر uptrendجدید را در نظر بگیریم پرایس اکشنی را خواهیم دید که breakout را دنبال می کند و یک مسافت طولانی را نشان خواهد داد.

بایننس کوین:

بایننس کوین عملکرد برتر خود را حفظ می کند  . و در صورتی که بالای خط uptrend مبادله گردد قوی می ماند. bulls قیمت را بالای کانال نزولی و EMA ۲۰ روزه پیش می برد که این نشانه ی مثبتی است. اگرچه آن ها با یک مقاومت ( پایداری ) مستقیم در SMA۵۰ روزه مواجه هستند. در صورتی که هردو بیت کوین کش و دلار آمریکا در این تنزل فعلی نزول پیدا نکنند و جهشی به بالای خط uptrend داشته باشند تقاضای بالا را نشان خواهند داد.

بایننس کوین

ایاس EOS:

EOS در سیر نزولی است. هردو میانگین های متحرک سیری نزولی را دنبال می کنند و شاخص قدرت نسبی در ناحیه ی منفی قرار دارد . که نشان می دهد bearبرتری دارد.

ایاس EOS

اگر هردو EOSو دلار آمریکا شیبی به زیر ۳.۸۷۲۳ دلار داشته باشند می تواند به ۳.۳۰ دلار تصحیح گردد که در زیر آن downtrend از سرگیری خواهد شد ( از سرگرفته خواهد شد ). بطور معکوس اگر bulls قیمت را به بالای ۴.۴۹۳۰ دلار و EMA۲۰ روزه پیش برد , جفت ها ممکن است به سوی SMA۵۰ روزه بالا روند. خرید در downtrend ( سیر نزولی ) منجر به ضرر سریع خواهد شد. بنابراین به تاجران پیشنهاد می کنیم که پیش از شروع خرید منتظر تغییر روند بمانند.

 

ترون:

ترون در ۱۹ ژوئیه یک کانال صعودی را مجددا وارد کرد ( ثبت کرد ) که این نشانه ی مثبتی است. پولبک ( عقب نشینی ) تند اززیر شاخص ۰.۰۲۲تقاضای بالا در سطوح پایین تر را نشان می دهد . ترون در حال حاضر با پایداری ( مقاومت ) در خط downtrendمواجه است.

ترون

استلار( لومن) range -bound) بین ۰.۰۸۰ و ۰.۱۴۵ دارد . بهترین راه تجارت خرید در پایین ترین نرخ و فروش در زمان ثبات قیمت است اگرچه ما خرید در اولین جهش lowsرا پیشنهاد نکردیم زیرا فروش در EMA ۲۰ روزه را پیش بینی کردیم.

جفت XLM/USD از EMA ۲۰ روزه برگشته است.

این جفت می تواند به حدود قیمتی بین ۰.۰۸۰ _۰.۰۸۵ نزول یابد . اگر منطقه حمایتی شکسته شود.

اگر این سطح نیز شکسته شود جفت ها downtrend جدیدی را آغاز خواهند کرد که رو به کاهش خواهد بود . در صورتی که بورس  ازمنطقه حمایتی حمایت کند  و جهش بعدی جفت را بالای ۰.۰۹۸پیش برد دیدگاه ما نامعتبر خواهد بود . ما پیش از پیشنهاد تجارت منتظر خواهیم ماند تا خریداران به موقعیت بهتری دست یابند.