بهترین راه های سرمایه گذاری دلاری و ریالی با پول کم یا زیاد

بهترین راه های سرمایه گذاری دلاری و ریالی با پول کم یا زیاد

فهرست محتوا

امروزه مردم ایران با توجه به شرایط بد اقتصادی حاکم شده در کشور، سعی دارند که اوضاع اقتصادی زندگی خودشان را با روش های مختلف سرمایه گذاری بهبود ببخشند. این سرمایه گذاری می تواند در هر زمینه ای باشد به طورمثال: سرمایه گذاری در خرید ملک و زمین، خودرو، سکه، ارز، طلا، سهام و... .اما این مسئله برای سرمایه گذاران پیش می آید که در کجا و چگونه بتوانند بهترین سرمایه گذاری را داشته باشند در ادامه این مقاله، قصد داریم که شما را با بهترین راه های سرمایه گذاری دلاری آشنا کنیم و همچنین به شما کمک کنیم تا با انتخاب مسیر سرمایه گذاری خود، بتوانید از سرمایه خود بیشترین بازدهی را کسب کنید.


بهترین راه های سرمایه گذاری ریالی 

در ایران می توان دست به انجام کارهای مختلفی برای سرمایه گذاری با هزینه ریالی زد چه با پول کم و چه زیاد. اگر چه با پول کم هم بتوان در زمینه های خرید املاک، خودرو، سکه و طلا و... سرمایه گذاری را آغاز کرد اما طبیعتا هر چه که سرمایه فردی بیشتر باشد در آمد و بازدهی از سرمایه به همان نسبت بیشتر است.

خرید و فروش در این زمینه هایی که به آنها اشاره شد هر یک مشکلاتی دارند و رکود بازار و تغییر قیمت های جهانی می تواند باعث بشود که ضرر زیادی را در پی داشته باشند و همچنین ریسک سرمایه گذاری و استرس کشیدن افراد سرمایه گذار، زیاد بشود.

بهترین ترفند سرمایه گذاری ریالی و مزایای آن :

در طی چند سال اخیر بازار بورس توانسته است زمینه درآمدزایی و سرمایه گذاری بسیار خوبی برای افراد داشته باشد و مردم را مشتاق به شرکت کردن در این بازار کند. با ورود اکثر سهام شرکت های مختلف به داخل بازار بورس متقاضیان زیادی به سمت سرمایه گذاری در این زمینه روی آوردند.

از مزیت های بورس این است که همه افراد می توانند در آن شرکت کنند چه با دانش بورسی

و چه صرفا سرمایه گذاری در بازار و خرید سهام. از دیگر مزیت های بورس می توان به این مورد اشاره کرد که افراد مشتاق به شرکت در این بازار می توانند با پول اندک هم نیز سرمایه گذاری خود را در بورس آغاز کنند و روز به روز سرمایه اولیه خود را افزایش دهند و یا حتی می توانند این سرمایه گذاری را در هر زمان  به صورت مستمر با مقدار هزینه اندکی ، انجام دهند. بازار بورس هم مانند بازارهای دیگر دارای فراز و نشیب هایی است و گاهی اوقات دچار رکود شده اما در طولانی مدت میزان بازدهی و سودرسانی به سرمایه افزایش می یابد.

از دیگر ویژگی های بازار بورس این است که فرایند نقد شوندگی در آن راحت است یعنی شما برای مثال اگر در خرید دلار و تبدیل آن به ریال یا هر نوع پولی مجبور بودید که زمان بیشتری بگذارید و به صرافی ها مراجعه کنید، اما در بورس می توانید به سادگی و در همان لحظه دارایی خود را به پول نقد یا حتی به ارزهای دیگری تبدیل کنید. از طریق بورس می توانید در دارایی های موازی از قبیل سکه، طلا، نقره و ... به جای خرید فیزیکی آنها  که در بازار های حقیقی وجود دارند در بورس سهمی از آن را داشته باشید و بخرید و بدون نیاز به دریافت آن کالا، در بازار بورس از آن سرمایه گذاری کنید و باید به این نکته توجه داشت که از سرمایه خود با آگاهی کامل و در مسیر درست استفاده کرد.

 

درآمد دلاری

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟؟

سرمایه گذاری دلاری را در حوزه ها و مشاغل مختلفی میتوان انجام داد اما طبق بررسی هایی که انجام شده است شاهد این بودیم که بازار بورس و بازارهای بین المللی از جمله فارکس به عنوان پرسودترین بازار سرمایه گذاری برای افراد در چند سال اخیر شناخته شده است. حال ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چگونه و در چه بازارهایی سرمایه گذاری دلاری را آغاز کنم؟ و چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟  در ادامه با انواع آن بیشتر آشنا می شویم...

 

1. خرید سهام دلاری در بورس ایران 

در بورس ایران سهام هایی وجود دارند که ارزش آن ها با دلار است برای مثال شرکت های صادراتی به ایران که در بورس قرار گرفته اند ، نمونه ای از مواردی اند که با افزایش قیمت دلار رابطه مستقیمی دارند و با خریدن سهام های آن در بورس می توان به همان نسبت افزایش قیمت دلار سود برد. 

2. سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال  

قبل از آنکه به سراغ مزیت ها و نکات مهم در این زمینه برویم توضیح کوتاهی از ماهیت ارزهای دیجیتالی برایتان می گوییم تا بیشتر با آن آشنا شوید. ارز دیجیتال ( پول الکترونیکی ) شکلی از پول دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری شده و توسط کدهای برنامه نویسی ساخته شده است. ارزدیجیتال چند سالی می شود ک وارد بازار معاملاتی شده و موقعیت جدیدی را برای فعالان در زمینه سرمایه گذاری ساخته و آنها را به سرمایه گذاری در این بازار وسوسه کرده است.

ارزهای دیجیتال اگر چه با واسطه های فیزیکی  مانند اوراق بانکی و سکه در ارتباط است اما به عنوان واحدی پول در دنیای اینترنت تعریف می شود و مانند پول های فیزیکی موجود در بازار می توان از آن برای خرید کالا و خدمات نیز استفاده کرد. بیت کوین ، اتریم، تتر، بایننس و ... هر کدام ارزهای دیجیتال مشهور در این بازار هستند و برای خرید و فروش آنها یا انتقال دادن آنها نیاز به ساختن حساب بانکی و دردسر های رفتن به بانک را ندارد و به صورت آنی میتوان معاملات و انتقالات ارزهای خود را انجام داد.

 

 نکات مهم سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال 

- قبل از هر چیزی باید با فلسفه ارزهای دیجیتال و نحوه خرید و فروش و در کل در این زمینه دانش و تخصص کافی داشته باشید و آموزش ببینید.

- اگر که قصد دارید وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید، برای انجام معاملات خود و خرید وفروش ارزهایتان، نیاز به حساب و کیف پولی با امنیت بالا دارید. پلتفرم ها و وبسایت های زیادی در حوزه فروش این کیف پول ها و والتها وجود دارند اما همه آنها قابل اعتماد نیستن و ممکن است که کلاهبرداری کنند و به دلایل مختلفی حسابتان را مسدود کنند. همانطورکه مشخص است کیف پول ارز دیجیتال برای نگهداری دارایی ارزهای دیجیتال شما است و باید کیف پول دیجیتال شما از هر نظر امن و در کنترل و اختیار شما باشد و همچنین تمامی اطلاعات حساب کاربریتان باید پنهان باشد. پیشنهاد میکنم قبل از خرید کیف پول ارز دیجیتالی خود، تحقیق کنید و از آن مطمئن شوید.

- شما باید از نوع ارزی که تصمیم دارید بخرید مطمئن شوید و روی آن تحقیقات لازم را انجام دهید. رمز ارزهای بسیاری در بازار وجود دارند اما این دلیل نمی شود هر کدام که سود زیادی می دهد ضرری نداشته باشد و این بازار هم مانند سایر بازارها دارای نوساناتی می شود و باید در عین ریسک پذیر بودن در خرید و همچنین نداشتن ترس از دست دادن دارایتان، اطلاعات خود را در خرید ارز دیجیتال مورد نظر تکمیل کنید.

- کنترل احساسات خود در این بازار بسیار به شما کمک خواهد کرد تا تصمیم عاقلانه بگیرید و در مسیر درست پیش بروید. همانطور که در بالا گفته شد بازار دارای نوسانات زیادی است و این بازار توانسته حتی افراد حرفه ای که در این زمینه فعالیت میکردند را غافلگیر کند. بنابراین با برنامه ریزی درست و به دور از گرفتن تصمیم از روی احساس و هیجان زدگی، می توانید در معاملات خود شاهد موفقیت زیادی باشید.

- تجربه نشان داده است که نباید همه سرمایه خود را روی یک ارز دیجیتالی هزینه کنید این حرکت که بخواهید همه سرمایه خود را صرف یک ارز دیجیتالی کنید فکر هوشمندانه و حرفه ای نیست و شما با این کار فقط ریسک سرمایه گذاری خود را بالا میبرید و باید در نظر داشته باشید که ممکن است ارزش ان ارز مورد نظر روزی کاهش یابد بنابراین همه تخم مرغ هایتان را در یک سبد نگذارید این بسیار نکته مهمی است.

- برای داشتن یک سرمایه گذاری مفید و خوب در حوزه ارزهای دیجیتال، باید رسیدن به اهداف خود را در بلند مدت دنبال کنید اگر چه می توانید روش معاملاتی خود را به صورت کوتاه مدت نیز انتخاب کنید اما بهتر است سریع اقدام به برداشت سرمایه از حساب خود نکنید و بگذارید که با گذشت زمان بر ارزش داراییتان اضافه شود و همچنین سعی کنید در زمان مناسب به بازار ورود یا خروج کنید، که این امر در تمامی بازارها بسیار مهم است.

 

3- سرمایه گذاری در فارکس (درآمد دلاری با کپی تریدینگ)

فارکس چیست؟

دنیای فارکس، دنیای بی حد و مرزی برای درآمدزایی است و امروزه به عنوان بزرگترین بازار مالی جهانی در جوامع شناخته شده است. بازار فارکس گردش مالی بیش از 5 تریلیون دلار را در روز دارد و این عدد، عدد بسیار بزرگی است که یک بازار مالی می تواند داشته باشد و این رقم غیرقابل مقایسه با بازارهای دیگر از جمله بورس ایران است. در ادامه می خواهیم بیشتر با فارکس، مزایا و معایب این بازار آشنا شویم ....

برای اطلاعات بیشتر در مورد فارکس این مقاله را بخوانید: فارکس چیست؟

مزایا درآمد دلاری در فارکس:

یکی از مزایای بسیار خوب این بازار بزرگ اینه که افراد می توانند در هر زمینه و کالایی از جمله نفت، طلا، نقره، مس، نیکل و... یا حتی گندم، برنج و... خلاصه هر آنچه که فکرش را نمی کنید در فارکس وجود دارند و می توان با آنها معامله کرد.

امکان انجام معاملات خود در هر ساعت از شبانه روز (به جز تعطیلات میلادی)، بر جذابیت این بازار افزون می کند و برای افراد شاغل می تواند شغل دوم بسیار خوبی باشد که در هر زمان از طول روز یا شب می توانند معامله کنند و آزادی عمل را به تریدرها می دهد.

در فارکس همه چیز زیر نظر تریدر و مورد دلخواه او است یعنی اینکه زمان یا نوع خرید و فروش و انجام معاملات فردی، بر عهده خود تریدر است. در کل تصمیم گیرنده در این بازار، خود تریدر است و کنترل فعالیت های خود را در این بازار را به دست می گیرد.

فارکس ویژگی جذابی را در اختیار افراد تریدرها گذاشته است آن هم این است که افراد مبتدی و تازه وارد، می توانند با حساب تمرینی( حساب دمو ) وارد این بازار شوند و با این بازار بیشتر آشنا شوند و در آن به صورت تمرینی ( آزمایشی ) بدون پرداخت هیچ هزینه ای، تمرین و ترید کنند که این خود بسیار کمک کننده است.

طبیعی است که همچین بازار بزرگ معاملاتی با این گردش مالی روزانه زیاد باید نقدینگی خوبی داشته باشد که همانطور هم هست. فارکس این امکان را می دهد که در هر زمان از شبانه روز بتوانید برداشت یا واریز کنید و یا هر لحظه به بازار وارد و خارج شوید وکارهای دیگر از این قبیل انجام دهید.

 

معایب:

- بازار فارکس دارای نوسانات بسیار زیادی در طول شبانه روز است و  همین امر هم باعث شده که حجم زیادی از پول جابه جا شود و سودآوری لحظه ای برای افراد داشته باشد، اما این ویژگی در عین حال می تواند خطرناک و پر ریسک باشد و باعث نابودی سرمایه تان شود پس باید با دانش و آگاهی کامل مهره خود را حرکت دهید.

همانطور که در مزایای فارکس گفته شد این بازار 24 ساعته است وهیچ محدودیت زمانی ندارد. باید بگویم که این موضوع همانطور که خوب است ولی می تواند شرایط را برای تریدر سخت کند چرا که فرد باید در هر دقیقه به روز باشد و خود را بروز کند و همچنین باید مراقب این نوسانات بازار در هر لحظه باشند. تجربه نشان داده که بازار فارکس در هر لحظه غیر قابل پیش بینی است و ممکن است هر اتفاقی را رقم بزند پس به این نکته حتما توجه کنید.

- هزینه و سرمایه ای که می خواهیم در فارکس قرار بدهیم چه کم باشد و چه زیاد هر کدام به یک نوع مزیتی دارند. برای مثال اگر شما پول کمی در این حوزه بگذارید به همان نسبت باید میزان دفعات ترید خود را افزایش دهید که این راه اگر چه با پول کم آغاز می شود اما باعث می شود شما با ترید زیاد کلافه و سردرگم شوید و حتی ممکن است با خراب کردن یک معامله، مابقی معاملاتمان را به هم بریزد و دچار خطا و اشتباه شویم. اما اکنون می خواهم روش نوین و کارساز را برای جلوگیری از این مورد به شما معرفی کنم...

 

کپی تریدینگ راه حل کارساز درآمد دلاری

همانطور که از نامش پیداست به معنای این است که شما می توانید ترید خود را بر اساس روش ترید افراد حرفه ای و مانند استراتژی موفق آنها انجام دهید. این سبک از ترید بسیار به افراد تازه کار می تواند کمک کند تا کارهایی مانند بررسی و احتمالات بازار بر عهده فرد کارکشته در بازار فارکس قرار بگیرد. این قرارداد دو طرفه می باشد و هر دو طرف چه تریدر و چه کپی تریدر سرمایه و دارایی خود را در کار قرار می دهند و باز  باید به این نکته توجه داشت که هیچوقت بازار به همان صورت که می خواهیم پیش نمیرود بلکه این ما تریدرها هستیم که باید خود را در مسیر بازار قرار دهیم.

 

 سیگنال در فارکس

ابزار کمک کننده دیگر در فارکس سیگنال معاملاتی است انواع سیگنال های آن شامل سیگنال های ورود و خروج، سیگنال های رایگان و پولی و... میباشد . سیگنال به شما کمک می کند تا بر اساس آن، در زمان و محل معین شده در سیگنال، ترید(خرید و یا فروش) کنید. در واقع با این کار شما نه تنها کارتان بسیار راحت تر می شود بلکه شما می توانید از روی همین سیگنال ها آموزش ببینید و به تجربه خودتان بیفزایید و همچنین این کار باعث می شود که شما از منطق پشت این سیگنال ها سر دربیارید.

 

 مجمدعه Onbit سال ها در تلاش است که با قرار دادن آموزش ها و نکات به روز خود به علاقه مندان و فعالان در زمینه بورس کمک کند تا در سرمایه گذاری دلاری خود موفق باشند و بتوانند به خوبی در بازار های معاملاتی، معامله کنند.

از طرفی با توجه به درخواست های زیاد کاربران تیم سرمایه گذاری ONBIT با شرایط بسیار ویژه و محدود اقدام به جذب سرمایه جهت درآمد دلاری کرده است. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه سرمایه گذاری دلاری شده و از شرایط این سرمایه گذاری مطلع شوید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.