ارزهای دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری

ارزهای دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری

فهرست محتوا

همان طور که در مقالات قبلی نیز به آن اشاره شد، ارزهای دیجیتال یکی از شاخه های بسیار مناسب و نوین اقتصادی است که افراد بسیار زیادی در سرتاسر جهان در آن سرمایه گذاری می کنند. این نکته را نباید فراموش کرد که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مستلزم دقت و بررسی موشکافانه نسبت به مسایل روز آن است. موارد بسیار زیادی وجود دارد تا یک ارز دیجیتال مورد پذیرش افراد سرمای گذار در زمینه ی ارزهای دیجیتال قرار گیرد. در این مقاله چند نمونه از ارزهای برتر جهانی و منحصر به فرد را بررسی می کنیم که به نوبه ی خود گزینه های مناسبی برای سرمایه گذاری هستند.


چند نمونه از ارزهای دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری:

صنعت ارزهای دیجیتال یکی از صنایع برتر و منحصر به فرد است. رفته رفته تعداد ارزهای دیجیتال تازه وارد رو به افزایش است و این موضوع امکان انتخاب صحیح ارز مناسب برای سرمایه گذاری را برای افراد سخت خواهد کرد. در این قسمت 10 ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری را می توانید مطالعه کنید؛ این ده ارز دیجیتال عبارتند از:

مقاله مرتبط: استراتژی سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت در ارزهای دیجیتال

  1. بیت کوین (BTC/USD):

مطمینا کم تر کسی پیدا می شود که نام بیت کوین را تا به حال نشنیده باشد. این ارز دیجیتال با وجود حضور ارزهای دیجیتال جدید در این صنعت، توانسته خود را جزو 10 ارز برتر دیجیتال جهانی نگه دارد. به طور کل بیت کوین را می توان اولین ارز دیجیتال رمز گذاری شده نامید. این ارز دیجیتال توسط یک برنامه نویس ژاپنی یعنی ساتوشی ناکاماتو در سال 2009 میلادی ایجاد شد. نکته ی  جالبی که درباره ی این ارز دیجیتال وجود دارد این است که بیت کوین توانست در سال 2017 میلادی به بالاترین ارزش خود یعنی 20 هزار دلار رسید. پیش بینی می شود که این بیت کوین در سال 2019 افزایش قیمت چشم گیری خواهد داشت.

  1. اتریوم (ETH/USD):

از نظر ارزش بازار جهانی، اتریوم را می توان دومین ارز دیجیتال باارزش دانست که طرفداران خاص خود را در سرتاسر جهان دارد. بر اساس گفته های یکی از موسسان اتریوم، این ارز دیجیتال می تواند قابل برنامه نویسی باشد. استخراج ارز اتریوم توسط استخراج کنندگان یکی از اصلی ترین دلایل بقای سیستم اتریوم است.

مقاله مرتبط: انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری 

  1. ریپل (XRP/USD):

ریپل را می توان یکی از ارزهای سریع در زمینه ی تحول قیمت ها دانست. این ارز دیجیتال در انتهای سال 2017 میلادی با افزایش قیمت چشم گیری روبرو شد و توانست در جایگاه دومین ارز دیجیتال برتر جهانی برای سرمایه گذاری قرار گیرد اما پس از مدت اندکی مجددا به قیمت قبل خود بازگست. بسیاری از تحلیلگران اقتصادی در زمینه ی ارزهای دیجیتال بر این باورند ریپل یکی از رقبای اصلی بیت کوین به حساب می آید؛ اما نکته ای که جالب توجه است این می باشد که ریپل بیش تر توسط بانک ها و به منظور انتقال پول استفاده می شود. انتظار می رود تا پایان سال 2019 قیمت این ارز دیجیتال افزایش پیدا کرده و به ارزش 0.33108 دلار برسد.

  1. Bitcoin Cash(BCH/USD):

 در ماه august سال 2017 میلادی زمانی که بیت کوین دارای محدودیت فنی خاص خود بود به طوری که این موضوع باعث شد تا Bitcoin Cash که یکی از انشعابات و شاخه های متصل به بیت کوین می باشد، به وجود آید. در ماه may امسال این ارز دیجیتال توانست از محدوده ی قیمت خود بالاتر رود پالس های مثبتی را از خود در بازار ارزهای دیجیتال ثبت کند.

  1. لایت کوین (LTC/USD):

این ارز دیجیتال نیز مانند بیت کوین یک ارز peer to peer می باشد. به این گونه ارزها، ارزهای همتا به همتا می گویند. لیت کوین در سال 2011 میلادی وارد بازار ارزهای دیجیتال شد و به آن لقب نقره ی ارزهای دیجیتال داده شد.قیمت این ارز دیجیتال در تاریخ یازده ماه may حدود 91 دلار بود و این قیمت در روزهای آینده انتظار می رود تا افزایش پیدا کند.

مقاله مرتبط: سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بیت کوین

  1. EOS/USD

در واقع EOS نوعی پلت فرم بلاک چین است و به عنوان رقیب اتریوم شناخته می شود. این ارز دیجیتال قیمت آن به بیش از 4.4930 دلار افزایش پیدا کرده است. انظتار می رود قیمت EOS روند افزایشی خود را طی کرده و در میان ارزهای برتر جهانی برای سرمایه گذاری قرار گیرد.

  1. بایننس کوین (BNB/USD):

در چند وقت گدشته، خوشبختانه بایننس کوین روند قیمت خود را معکوس کرده و از قیمت 18 دلاری خود جدا شده و در حال افزایش قیمت است. انتظار بر این می رود که این ارز دیجیتال با این سرعت افزایش به یکی از قدرت های برتر در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شود. به احتمال زیاد در سال آینده میزان سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

  1. استلار (XLM/USD):

استلار را می توان نوعی ارز دیجیتال مانند ریپل دانست. مانند ریپل، بانک ها از استلار برای انجام تراکنش های بانکی خود استفاده می کنند. استلار را می توان یکی از ارزهای دیجیتال بین المللی موفق دانست؛ زیرا این ارز در سال 2017 توانست حدود 29000 درصد رشد داشته باشد و مکان خود را به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال جهانی تثبیت کند.

مقاله مرتبط: چگونه با استفاده از مووینک اوریج (MA) ترید یا معامله کنیم؟

  1. کاردانو (ADA/USD)

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال که برای انتقال تراکنش از ان استفاده می شود، کاردانو می باشد. این ارز دیجیتال توانسته مسیر قیمت خود را معکوس کرده و از قیمت 0.057898 خود در روز 11 ماه may به ارزش 0.080 دلار برسد. در حال حاضر این ارز دیجیتال در این مبلغ باقی مانده است و نوعی مقاومت برای افزایش قیمت را تجربه می کند. انتظار می رود در مدتی بسیار کوتاه قیمت کاردانو تا 0.161275 نیز افزایش پیدا کند.

  1. ترون (TRX/USD):

در حال حاضر ترون در بازه ی  قیمتی 0.02094452 تا 0.02815521 باقی مانده است. نکته ی مثبتی که درباره ی این ارز دیجیتال وجود دارد این است که تحلیلگران اقتصادی نسبت به افزایش قیمت این ارز دیجیتال خوشبین بوده و همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از سرمایه گذاران در زمینه ی ارزهای دیجیتال، از ترون استقبال کرده و بر آن سرمایه گذاری کنند. همین موضوع باعث شده تا این ارز دیجیتال به یکی از ارزهای پرطرفدار و برتر برای سرمایه گذاری تبدیل شود.

 مقاله مرتبط: بهترین اندیکاتور برای ترید روزانه