استراتژی سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت در ارزهای دیجیتال

استراتژی سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت در ارزهای دیجیتال

فهرست محتوا

سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت در ارزهای دیجیتال؟ کدام یک بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشد؟

ما در این مقاله بهترین استراتژی سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت در ارزهای دیجیتال را مورد بحث قرار داده ایم، بهترین گزینه را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.


سرمایه گذاری بلند مدت در ارزهای دیجیتال:

سرمایه گذاری بلند مدت یکی از روش های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است که بسیاری از افراد به این روش سرمایه گذاری می کنند. در این روش مدت زمان حداقلی برای سوددهی چیزی حدود 6 ماه تا یک سال است. بسیاری از افراد زمانی بیش تر از 5 سال برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را انتخاب می کنند. این موضوع کاملا به شما بستگی دارد که به چه دلیل می خواهید در این زمینه سرمایه گذاری کنید.

استراتژی در سرمایه گذاری بلند مدت:

مجددا، در صورتی که قصد سرمایه گذاری بلند مدت دارید بهتر است هدف و دلیل خود برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را روشن کنید.

آیا پس از مدتی از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال قصد فروش آن را دارید؟

آیا تمام سرمایه ی خود را به صورت یک جا می فروشید و یا این کار را به صورت متناوب انجام می دهید؟

در چه صورتی نسبت به فروش سرمایه گذاری بلند مدت خود در ارزهای دیجیتال را می فروشید؟ به عنوان مثال اگر قانون جدیدی به وجود آید که بر سرمایه ی شما تاثیر بگذارد نسبت به این عمل اقدام می کنید.

 مقاله مرتبط: چگونه با استفاده از مووینک اوریج (MA) ترید یا معامله کنیم؟

بعد از این سوالات بهتر است سعی کنید تا نسبت به گزینه ی مناسب جهت سرمایه گذاری بلند مدت در ارزهای دیجیتال اطلاعات به دست آورید. بهتر است در این موضوع به نکات زیر توجه کنید.

آیا ارز دیجیتال موردنظر تکنولوژی بهتری دارد؟

آیا تیم استخراج کننده و توسعه دهنده ی قوی برای این ارز دیجیتال وجود دارد؟

برنامه و پلن کلی ارز دیجیتال موردنظر شما چیست؟

این ارز دیجیتال مشکل خاصی را در دنیای غیرمجازی حل می کند؟

درصورتی که نسبت به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال واقف شده اید، باید چگونگی و روش سرمایه گذاری برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال را شناسایی کنید. در صورتی که نسبت به چگونگی سرمایه گذاری اطلاعاتی ندارید، سرمایه ی شما در معرض خطر قرار دارد.

دلایل سرمایه گذاری بلند مدت در ارزهای دیجیتال:

سرمایه گذاری بلند مدت این امکان را برای شما فراهم می آورد تا دیگر نیازی به بررسی متعدد بازار نداشته باشید. از طرفی این موضوع را نباید فراموش کرد که آینده سرمایه گذاری بلند مدت در ارزهای دیجیتال سودآور تر است.

 سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری کوتاه مدت در ارزهای دیجیتال:

سرمایه گذاری کوتاه مدت همان طور که از اسم آن نیز پیدا است جزو آن دسته از سرمایه گذاری هایی است که بازگشت سود و موفقیت را برای شما سریع تر می کند. به طور کل مدت زمان سرمایه گذاری کوتاه مدت از چند ثانیه تا نهایتا چند ماه است.

 

آیا سرمایه گذاری کوتاه مدت در ارزهای دیجیتال اثر گذار و کارآمد است؟

همانند سرمایه گذاری بلند مدت، در این زمینه نیز باید اهداف خود را مشخص کرده باشید:

چه انتظاراتی از سرمایه گذاری کوتاه مدت در ارزهای دیجیتال دارید؟

به چه میزان ریسک و ضرر پذیر هستید؟

آیا می توانید تحلیل های تکنیکی از بازار ارزهای دیجیتال داشته باشید؟

آیا سرمایه گذاری کوتاه مدت در زمینه ی ارزهای دیجیتال برای شما سودآور تر از سرمایه گذاری بلند مدت است؟

باید ارز و زمینه های مناسب برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال کوتاه مدت را به طور مطلوب بدانید و نسبت به سرمایه گذاری در زمان مناسب اقدام کنید.

 

 مقاله مرتبط: الگوهای شمعی و انواع آنها در تحلیل تکنیکال

برای سرمایه گذاری کوتاه مدت در ارزهای دیجیتال بهتر است از این مسائل اطلاعات کافی داشته باشید:

  • میزان کشش بازار
  • حجم معاملاتی ارز دیجیتال موردنظر
  • میزان معروفیت ارز دیجیتال موردنظر

با وجود این که از بیت کوین و اتریوم نیز برای سرمایه گذاری کوتاه مدت در ارزهای دیجیتال می توان استفاده کرد اما این نکته را نباید فراموش کرد که ارزهای دیجیتال جدید تری نیز برای این موضوع وجود دارند که می توانید در کم ترین زمان از آن ها سود زیادی دریافت کنید. سرمایه گذران بسیار زیادی در ارزهای دیجیتال جدید مانند استلار، NEO و . . . توانستند سود بسیار زیادی را کسب کنند.

مهم ترین ویژگی سرمایه گذاری کوتاه مدت در ارزهای دیجیتال این است که می توانید به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی از سرمایه گذاری خود سود دریافت کنید.

با این وجود این نکته را نباید فراموش کرد که سرمایه گذاری کوتاه مدت در زمینه ی ارزهای دیجیتال مشکلات خاص خود را نیز دارد. به عنوان مثال سرمایه گذاری کوتاه مدت در زمینه ی ارزهای دیجیتال نیازمند آگاهی از تحلیل های تکنیکال بازار است. از طرفی قیمت ارزهای دیجیتال در این روش سرمایه گذاری بسیار سریع تغییر کرده و همین موضوع می تواند درصد شکست و ضرر مالی شما را تا میزان قابل توجهی افزایش دهد.

از طرفی عدم شناخت اصولی و کاربردی و اساسی درباره ی ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت می تواند برای شما مشکل ساز شود.

انتخاب روش صحیح و مناسب برای سرمایه گذاری کمی سخت است اما موضوعی که اهمیت دارد این است که اهداف خود برای سرمایه گذاری را مشخص کنید.

 مقاله مرتبط: روانشناسی کندل استیک‌ها در تحلیل تکنیکال

سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت در ارزهای دیجیتال

کلام آخر:

به طور کل اگر اقدام به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، پیشنهاد ما روش بلند مدت آن است. از طرفی این موضوع را نباید فراموش کرد که در دنیای  اقتصاد مجازی نمی توان به صورت مطمین پیش بینی کرد و باید خود را  برای شکست و ضرر همیشه آماده بدانید.

بسیاری از سرمایه گذاران و افراد برجسته در بازار اقتصاد مجازی بر این باورند که باید پولی را در این زمینه سرمایه گذاری کنید که ترسی برای از دست دادن آن نداشته باشید.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا بتوانید بهترین روش برای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال در سال 2019 را انتخاب کنید.

 

  مقاله مرتبط: بهترین اندیکاتور برای ترید روزانه

 منبع: bitdegree