صرافی کوکوین (Kucoin) به پلتفرم فیلترنویسی ارز دیجیتال اضافه شد

صرافی کوکوین (Kucoin) به پلتفرم فیلترنویسی ارز دیجیتال اضافه شد

فهرست محتوا

اطلاعیه بروزرسانی و بارگزاری نسخه جدید بر روی پلتفرم فیلترنویسی ارز دیجیتال


صرافی کوکوین یکی از صرافی های با حجم معاملات نسبتا بالا بوده  و در حال حاضر کاربران و معامله گران ایرانی جهت احراز هویت با این صرافی مشکلی را ندارند. به این واسطه به دلیل حجم معامله گران زیادی که در این صرافی مشغول معامله گری هستند تیم فنی ONBIT با دریافت دسترسی های مستقیم و اختصاصی بسرعت این صرافی را به لیست صرافی های پلتفرم فیلترنویسی افزود.

اگر شما از معامله گران صرافی کوکوین هستید براحتی می توانید در پلتفرم فیلترنویسی ارز دیجیتال ONBIT ثبت نام کرده و کوین های خود را فیلتر و شکار کنید. ما براساس نمودارهای قیمتی صرافی کوکوین نتایج فیلتر را به شما نمایش می دهیم. 

اگر هنوز از پلتفرم فیلترنویسی ارز دیجیتال استفاده نکرده اید همین الان روی این لینک کنید و اطلاعات بیشتری را دریافت کنید.

در شکل زیر امکان انتخاب صرافی برای شما به نمایش گذاشته شده است.

صرافی کوکوین به onbit اضافه شد

صرافی کوکوین دارای کوین های خاصی است که دارای پتانسیل بالای پامپ شدن می باشد که خیلی از آنها فقط در صرافی کوکوین لیست شده است. برای همین این امکان بهترین فرصت برای شکار کوین های در حال پامپ شدن برای شما است. اگر با شیوه شناسایی پامپ های ارز دیجیتال آشنا نیستید و نمی دانید چگونه این کوین ها را شناسایی کنید حتما مقاله زیر را مطالعه کنید.

مقاله مهم: فیلتر پامپ ارز دیجیتال

منتظر آپدیت های جدید پلتفرم فیلترنویس ارز دیجیتال باشید.